De sluitingstermijn voor het Duurzame Koffertje vol met duurzame initiatieven en nominaties voor het Duurzame Lintje was op 3 augustus. Wij bedanken hierbij iedereen die initiatieven en nominaties hebben ingediend. Alle inzendingen hebben geresulteerd in het recordaantal van maar liefst 378 initiatieven!

Aanbieding Duurzame Koffertje, uitreiking Duurzame Lintjes op 1 september
De landelijke jury onder voorzitterschap van Monique de Vries beoordeelt de komende weken alle ingezonden initiatieven en de nominaties voor het Duurzame Lintje. Op Duurzame Dinsdag, 1 september, wordt het Duurzame Koffertje door het kabinet in ontvangst genomen en bekend gemaakt wie de prijswinnaars zijn. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Dan kunt u zich hier aanmelden.

Regionale Duurzame Dinsdagen in Gelderland, Noord- en Zuid-Holland
Initiatiefnemers uit de provincie Gelderland, Noord- of Zuid-Holland doen niet alleen mee met de landelijke Duurzame Dinsdag maar ook aan de regionale edities van de Duurzame Dinsdag. Deze zijn erop gericht om initiatiefnemers op provinciaal niveau te koppelen aan interessante externe partijen uit verschillende werkvelden als extra impuls om ideeën daadwerkelijk te realiseren of een bestaand idee op een hoger niveau te tillen. Een belangrijk onderdeel hiervan zijn de Duurzame Dates. Klik hier voor meer informatie over het programma in iedere provincie.

Inititiatieven 2009 en 2010

Bent u benieuwd naar alle ingediende initiatieven voor 2009? U kunt die hier bekijken. Alle initiatieven die vanaf 4 augustus 2009 worden ingediend doen mee aan Duurzame Dinsdag 2010. U kunt die op deze pagina indienen.